12 July 2014

Hidup DKV ITHB 2010

Posted by KZ at 12:13
Reactions: 
1 comments
Ga kerasa waktu tuh cepet banget ya berlalunya...
Ini foto waktu kita masih sering ada kelas di TPB, pake kostum aneh2...
Dan sekarang kita semua udah kerja praktek & 2 bulan lagi diwisuda...
Ga nyangka banget bisa ngelewatin masa-masa rodi di DKV, ditambah lagi skill gambar gw yang minim hahaha..
Tapi bersyukur akhirnya bisa juga lulus..
Banyak banget kenangan selama kuliah..
Dosen yang gokil abis, dandanan nyentrik & ngomongnya nyablak banget..
Temen2 yang "unik" (ngerti lah ya anak desain gimana hohoho)
Tugas-tugas yang bikin pengen nyerah tapi ga nyerah-nyerah :))

Yah... akhirnya sebentar lagi kita masuk dunia kerja, teman!
Semangat & semoga pas kumpul lagi kita semua punya cerita sukses dan bisa saling menginspirasi ya!
Hidup DKV ITHB 2010!

My boyfriend

Posted by KZ at 11:44
Reactions: 
0 comments
Hello! Long time no see this blog.. hehe

Just wanna post about my boyfriend.. hahaha.. 

Our relationship can called "accidentally in love" cause we never imagine before that we could be a couple! :P

We fight, we argue sometimes..

But i really love him.. Hope he is my last man that I love ;;)


02 May 2013

SoundCloud

Posted by KZ at 14:05
Reactions: 
0 comments
If u love singing too... Follow my SoundCloud: https://soundcloud.com/kz7692
I will follow you back! ;)

09 August 2012

Be careful!

Posted by KZ at 22:35
Reactions: 
0 comments
Be careful with your words. Once they are said, they can be only forgiven, not forgotten.

16 July 2012

Posted by KZ at 10:28
Reactions: 
0 comments
A Thousand Years (cover)
Feel free to comment... Hope u'll enjoy this video..
Sorry if many mistakes... :D

27 March 2012

follow me!:)

Posted by KZ at 19:13
Reactions: 
0 comments
HI GUYS! DO YOU HAVE TUMBLR???
FOLLOW ME:
http://kz7692.tumblr.com/

http://kzphotograph.tumblr.com/

THANKS :)

10 March 2012

Single Happy cover-by: Kezia & Panji

Posted by KZ at 23:41
Reactions: 
0 comments
feel free to comment guys... thanks :)
 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA'KU |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES